miercuri, 13 mai 2009

Traiesc intr-o lume plina de surprize

Am avut o saptamana in care am trecut de la un sentiment la altul intr-o secunda de la bucurie la tristete. E foarte greu dar in acelasi timp e foarte antrenant si motivant, dar de multe ori mai lasa si urme de nesinguranta.

Am avut parte in sfarsit de interviuri si de cateva oferte de job-uri saptamana aceasta. Cea mai scurta a fost experienta intr-un workshop la Kraft pe vanzari. Am reusit sa-mi dau seama ca am crescut ca am devenit mai stapana pe mine si am descoperit ca am abilitati de vanzator dar sunt neslefuite. Am reusit alaturi de persoanele din echipa din care faceam parte sa iesim pe locul intai la numarul de vanzari in cadrul unei simulari, acest lucru dandu-mi incredere in forte proprii.

O sansa pe care am reusit sa o fructific este participarea mea in cadrul programului Top Talents 2009. Au aplicat 2287 de persoane si eu am reusit sa ajung printre cei 300 care sunt in etapa finala. Surpriza a veni astazi prin telefon si suna in felul urmator: "Buna, te felicitam pentru rezultatele obtinute pana in acest moment si te anuntam ca ai fost aleasa alaturi de alte 9 persoane de catre cei de la Colgate-Palmolive pentru a lucra alaturi de ei dupa ce treceti de interviul final." Am fost atat de bucuroasa dupa ce am primit vestea incat saream ca un copil mic prin casa. Inca mai am de trecut printr-o simulare si interviuri pana sa ajung sa lucrez dar oricum unde am reusit sa ajung ma surprins din toate punctele de vedere.

Din pacate pe langa vestiile acestea minunate am trecut si print-o experienta mai ciudata. In 3 zile am ajuns sa raman singura in apartamentul in care stateam si nu stiu exact cat mai am voie sa raman, nu stiu exact pe cine sa deranjez daca proprietarii imi vor spune ca vine altcineva in locul nostru si nu stiu exact daca trebuie sa incep sa caut un alt loc in care sa ma mut. Pe partea aceasta e putin mai confuz totul dar probabil incetul cu incetul se va face lumina.

Fiecare pas facut in viata vine cu cate o surpriza....

Un Mada care incearca sa se acomodeze cu fiecare surpriza

Un comentariu:

Anisoara spunea...

Felicitari pentru interviuri... si bafta mai departe.