sâmbătă, 30 mai 2009

Toate apar cand te astepti mai putin

Dupa indelungi etape de selectie si interviul final acum pot spune ca am ajuns in sfarsit sa lucrez timp de 3 luni alaturi de Colgate-Palmolive. Voi fi un intern pe departamentul de logistica, activitatea mea va consta in munca la diferite proiecte si job-ul efectiv il voi incepe pe 1 iulie.

Imi doresc sa fie o experienta extraordinara din care pot invata o gramada de lucruri. Este primul meu job mai serios chiar daca va fi unul de scurta durata, deocamdata.

Probabil ca acum va incepe si pentru mine nebunia, sau poate ca abia acum incep si planurile mele sa se concretizeze, sa prinda contur.


Pentru mine Top Talents a fost lucrul care ma facut sa cred in mine atunci cand incepeam sa-mi pierd speranta... Un pas incredibil de la 2287 de aplicanti am ajuns printre cei 72 de finalisti urmand apoi sa primesc o oferta de munca, la care tanjeam de mult timp, din partea companiei Colgate-Palmolive.

Astept cu nerabdare sa vad ce va mai urma.

Un Mada care incepe sa faca primii pasi de om mare :P

4 comentarii:

butiuc daniel spunea...

felicitari,sa-ti dea DOMNUL numai bine,sa fi bucurie si mangaiere parintilor tai,sa faci in viata tot ce i-ti doresti,dar sa sti ca pana la urma cu adevarat desertaciune sunt toate si viata aceasta este umbra si vis,lumea uita deseori aceasta,cel mai important e sa ai sentimentul de inplinire sufleteasca,multumire,ca-ci de nu nu ai nimic ,eu stiu ca sunt patit, si sa i-ti inplinesti visurile,succes si numai bine, scuze de deranj.

Helen spunea...

Bravo scumpo,sper sa fie un inceput de om mare asa cum iti doresti tu si aceasta perioada sa iti aduca numai bucuri si impliniri!

ramona ioana spunea...

buna mada...nu stiu daca iti mai aduci aminte de mine, am calatorit cu trenul sibiu-bucuresti, undeva prin aprilie....anyways ma bucur mult pt job(desi e cam cu intarziere) si sper sa ai parte numai de astfel se surprize placute. te pup, ramona.

Madalina Tuta spunea...

Multumesc Ramona pentru comentariu, imi aduc aminte cine esti nu am avut cum sa uit...Sper ca si tie lucrurile iti merg asa cum ti-ai propus. Numai bine iti doresc.