duminică, 6 septembrie 2009

Si toate merg mai departe...

Stiu ca nu am mai scris nimic de mult timp, dar sincera sa fiu s-au intamplat o gramada de lucruri pe langa mine incat familiarizarea cu ele mi-a mancat din timp care il alocam doar pentru mine si coltul in care in puneam pe hartie viata.

In sfarsit de septembrie mi se va termina internshipul pe logistica in Colgate. Pana in acest moment sa lucrezi intr-o companie cum este Colgate-ul iti aduce multe satisfactii si mai ales ca ajungi sa cresti intr-un mediu foarte profesionist. Am un respect extraordinar de mare pentru toti oamenii care i-am cunoscut in companie. Da, am invatat multe in acesta perioada si mai am multe de invatat. Am incercat sa dau tot ce e mai bun din mine chiar daca la un moment dat ma simteam poate ca un pion mic pe o tabla de sah, dar din toate am avut de invatat.

In mod normal dupa cele 3 luni de internship experienta mea in Colgate-Palmolive lua sfarsit dar spre marea mea surprindere in cazul meu lucrurile vor lua o intorsatura diferita. Din 1 octombrie voi fi customer development executive mai precis voi lucra pe vanzari ocupandu-ma de partea de Cash&Carry (Metro si Selgros) din Bucuresti. Nu am experinta in domeniu dar pentru ca am fost intern in companie am ajuns sa fiu cea mai potrivita optiune. Voi incepe de la zero avand de invatat o gramada, dar cu acelasi entuziasm voi face acest lucru fara sa ma gandesc ce va urma.

Da sunt obosita si bulversata de tot ce se intampla pe langa mine dar ma simt foarte OK facand ceea ce fac si asta ma motiveaza si mai tare.

Primul pas spre viitorul meu job(vanzari) l-am facut, am condus prin infernalul trafic din Bucuresti masina de servici si mi-am cunoscut echipa alaturi de care voi lucra. E greu la inceput dar cu timpul vor ajunge toate sa intre in normal.

Un Mada entuziasmat cu inima acasa si cu mintea in Bucuresti.
Viata mea incepe sa se contureze tot mai tare :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur sa aud numai de bine de la tine, draga Mada! :o)
Asa-i ca abia iti vine sa crezi cum a trecut 1 an asa de repede?
Mult succes mai departe si felicitari! >:D<

Laura

Helen spunea...

Ma bucur scumpo ca esti bine si faci cu placere ceea ce faci.
Sper sa ne auzim la o cafeluta cu mai multe detali despe condusul in capitala.....kiss and big hugs