sâmbătă, 13 decembrie 2008

Cu gandul acasa...

Vinerea trecuta am fost Mos Nicolae, am reusit sa le pun zambetul pe fata parintilor si nu numai... Dupa mult timp au primit si parinti mei cadou (unul micut) de Mos Nicolae si pe langa cadou s-au trezit si cu mine acasa fara sa banuiasca nimic. Ce sentiment placut am simtit :)

Sambata mi-am petrecut-o alaturi de prietenii mei dragi(o parte din ei). Nu am mai vazut de mult sibiul pe intuneric, plin de luminite si de oameni plimbandu-se si alaturi de oamenii dragi mie am reusit sa fac lucrul acesta.... Si spre sfarsitul zilei buna dispozitie a continuat in club. De mult imi doream sa ajung sa ma simt bine fara sa-mi pese ce se intampla pe langa mine si a gasit momentul si locul potrivit... O zi plina de momente si clipe care as fi vrut sa nu se termine, buna dispozitie, lucruri care te fac sa nu mai simti pamantul sub picioare si cel mai important persoanele de acasa, oamenii de suflet.

Dar cum toate lucrurile frumoase de cele mai multe ori nu dureaza mult duminica trebuia sa ma reintorc in Bucuresti...Si un dor de casa atat de intens ma cuprins si inca il simt; niciodata nu a fost asa de puternic...Inca o saptamana si ma reintorc acasa

Of cum se schimba lucrurile si tot
Dar toate se intampla cu un scop....

Un mada melancolic cu mintea intr-un loc si sufletul in altul :)

Niciun comentariu: