marți, 16 septembrie 2008

Astazi...o zi importanta

Astazi am facut primul drum cu masina de acasa. A fost extraordinar chiar daca motorul a mai murit si am mai facut eu cateva stangacii. Am realizat si eu ce inseamna volan cu servo si acceleratie mai sensibila la atingere :).

Scoala de soferi am facut-o pe un Logan la care volanul mergea mai greu, pedalele nu mai erau asa sensibile la atingere dar a fost o masina buna pe care mi-a facut placere sa invat conducere. Masina de acasa e un Passat la care volanul se misca atat de usor precum un fulg iar pedalele sunt silentioase.

Am trecut si de prima zi de soferit in masina familiei....am trecut cu bine si incetul cu incetul ma voi invata si la volan. Cum imi spunea un prieten "exercitiul si orele la volan sunt mama invatarurii " . 

Un Mada :) foarte incantat.

Niciun comentariu: