miercuri, 25 iunie 2008

S-a treminat....

Se mai incheie inca un episod din viata mea, facultatea...regret ca nu a durat mai mult, ca s-a terminat asa de repede, in 3 ani...Dar ce doare si mai tare e ca am descoperit, acum, niste oameni extraordinari....

Saptamana care tocmai a trecut a fost plina de momente incarcate de sentimente. Echipa alaturi de care am organizat cursul festiv si banchetul mi-au oferit un buchet extraordinar de flori si m-au felicitat in fata tuturor participantilor la eveniment(erau peste 1000 de oameni) lasandu-ma fara cuvinte. Sunt toti niste oameni extraordinari si le multumesc (Sorin, Raluca, Mita, Andrei, Marius, Ioana).
Un alt lucru extraordinar a fost momentul, dupa banchet, cand oamenii din jur si profesorii ne felicitau pentru felul in care ne-au iesit evenimentele, din punctul meu de vedere, ma facut sa radiez si sa fiu sigura inca o data, daca mai era nevoie, de lucrurile care le fac. Dar poate ca lucrul cel mai important este ca in tot amalgamul acesta de activitati, de lucruri de facut ne-am format noi, o echipa de prieteni. Cum bine spunea Sorin aka Terchila acum trebuie sa facem o continuare la orice doar de dragul de a petrece cat mai multe clipe, momente alaturi de niste oameni extraordinari sau ,cum spunem noi sibieini, niste oameni faini. Am incercat sa capturez niste momente alaturi de prietenii mei si le-am pus in coltisorul meu :) . Acestia suntem noi o echipa minunata care stim sa punem suflet in tot Andrei aka Muc, Mada aka Madalin, Mihai aka Mita, Ioana, Sorin aka Terchila, Ralu aka Ralucu si Marius care are privilegiul sa fie singur in poza :) (nu era in zona cand am facut noi poza). Doamne cate clipe frumoase am petrecut impreuna si sper ca vor mai fi multe de aici incolo.

Am invatat un lucru foarte important acum ceva timp si anume..Multe lucruri din jur se schimba dar prietenii adevaratii raman mereu aroape.

Cu toate ca acest episod s-a terminat asa de repede nu regret un lucru, ca nu a trecut degeaba pe langa mine si ma format cat de cat pentru ce a va urma de aici incolo.

2 comentarii:

Anonim spunea...

CE BEEEEEM FRATILOR ???? :)))) CLAR CA TREBUIE SA CONTINUAM IN ACELASI RITM, poate chiar mai ridicat. saptamana trecuta a fost cea mai faina, cea mai beton, cea mai... din faculta... dar e vara, mai facem, asa ca ECHIPA !!! IN WEEK-END FACEM CORT, dupa aia MARE, dupa aia mergem la cabana la RALIU, dupa aia CORT , cabana, STRAND, so tot asa... TERCHILA AL VOSTRU VA PUPA SI VA ZICE : "LUATI DE BAUTTTTTTT" :)))

Madalina Tuta spunea...

Avand in vedere ca programul este facut ce ne mai ramane de facut este sa mai spunem "Terchila ce bem!!!"...Mada :)