luni, 10 martie 2008

Un multumesc

Astazi mi s-a intamplat un lucru....am vrut sa spun multumesc unei persoane foarte dragi mie dar era parca mult prea putin fata de ceea ce doream eu sa-i exprim...Oare nu exista un cuvant mai mare decat multumesc?

De cele mai multe ori clipele grele sunt momente de rascruce din viata unei persoane..De ce?....pentru un singur lucru...Atunci raman langa tine oamenii care iti sunt cu adevarat prieteni....Lor nici macar cuvantul multumesc nu le e de ajuns cand il rostesti pentru ca doresti sa le exprimi mai multe. Acestia sunt oamenii pentru care ai da orice pentru ca sti ca nimic nu e prea mult si nici prea putin.

Sunt putini oameni de genu in viata mea dar pentru mine nu conteaza numarul lor si conteaza ei in sine...Nu conteaza cum bine spuneau 2 prieteni de-ai mei cat de des ii vezi ci ce se intampla atunci cand vorbesc unul cu celalalt chiar si prin intermediul unor taste si unui monitor, sau o convorbire telefonica care parca te face sa uiti ca nu ai mai vazut persoana de nenumarate luni. Acestia sunt oamenii care au o valoare neestimata.

Eu as vrea sa spun mai mult decat multumesc prietenilor mei dar un cuvant mai mare nu exista asa ca multumesc...Mada :)

Un comentariu:

Nico spunea...

Proud to be your friend Mada
"All I need is a friend
Some one to give me a helpin' hand
When I'm afraid in life
Someone to squeeze me
And tell me it's alright
You know I worry such a lot
And I would give all I've got
Just to have someone believe in me
Just to do that and put me
Back on evenly."